Program campu šest škol zaklínačů 2025

Pondělí 7/7/2025 Vlk

9 – 10 Seznámíme se, pády, pády se zbraní v ruce, držení meče, nohy především šikmé kroky

10 – 11 Vlk uhýbá útoku shora obratem, úniky stranou s zornahaw, jako odražením se od útoku,  odražení útoku krumpem a obnova sekem

11 – 12 Obnovy útoku, chození do V a Umbschlag nejčastěji obsekávání, taky zucken, ablaufen

12 – 13 Otočka není pirueta, ale funguje.  Vlčí obskakování pokračuje, polomený krok a dva útoky ze strany

13 – 15 Naprásknout a zdechnout 

15 – 16 Než to sedne po jídle, trochu magie, AARD zapojíme obě ruce, pak meč v pravici a pokračování magie vrháním ohně… asi (využití předmětů v boji)

16 – 17 Vlk chňape aneb snappen střihové seky a unterstichy. Zucken a střihy z vazby(moderna), zpevnění střihu po japonsku

17 – 18 Shrnutí dne opakování plus co se nevešlo a dotazy (připravte si je!)

18 -20 Napráskat a osprchovat

20 – 22 Besední večer s medovinou (ochutnávka) a případně hudební zábava

Úterý 8/7/2025 Mantichora, cesta na východ a zase zpátky

9 – 10 Lepivé ruce poprvé, odvalování se po soupeři a pokračování: máchání rukama, rozcvička v pravdě šavlová, seky, přetočené seky, body za roh

10 – 11 Cross cuting, jak seknout proti seku a nezlomit šavli, meč se mění v šavli aneb záludné máchy jdou i s long swordem

11 – 12 Body: schlussel, Ochs, Plug a nebo tak něco, přechody sek bod

12 – 13 Klepeta Mantichory (prostě krumpy z obou stran), Rossen v útoku a obraně

13 – 15 A zase jídlo a oddech

15 – 16 Katana a její příbuzné, a jak to souvisí se zaklínačským mečem

16 – 17 Kombinujeme, východ fúzuje se západem, malá kata nejen s katanou

17 – 18 Italka long tail, coda lunga e stretta, Mantichora jednoruč jako její ocas

18– 19 Co jste si přivezli, to si také sníte (sprchy a procházky)

19 – 23 Dračí hlídka volume I.

Středa 9/7/2025 Kočka

9 – 10 Mordýrna ve stylu Khaer Morhen? Ne pronásledujeme naši kočičí oběť aneb jak se pohybovat s mečem v terénu

10 – 11 Kočka duelový šerm při nepřítomnosti svědků, zákeřnosti, výzva, stringere

11 – 12 Růry, šlahnutí a hrátky, tedy předseky a předbody, případně riposty

12 – 13 Finty, práce v duelu se svědky (jen čepel, bez viditelných zákeřností) Jarnackův sek

13 -15 Oběť (vlastní zásoby jako vždy)

15 – 16 Magie se vrací, energie umí bolet, manipulace s fyzičnem, QUEN a další

16 – 17 Rozšíření stringere a výzev, trocha španělského šermu

17 – 18 Drobné kontaktní šermování a fyzické odpovědi na dotazy typu „a jak vypadá…?“

18 -19 Intenzívní údržba sebe sama

Cca 19 -23 Dračák druhá kapitola

Čtvrtek 10/7/2025 Gryf

9 – 10 Orientace v prostoru, skoky, kruhy od knižního Geralta ke Godinhovi a další HEMA

10 – 11 Totéž s mečem a Grassiho velké kroky pro louky a hřbitovy, Godinho pro chodby

11 – 12 Načasování a práce se soupeřem při přesile, dvě pojetí aktivní a protiútočné

12 – 13 Když soupeřů nerovno, Gryf s katou narovno (proti přesile), Shinkage-ryu

13 – 15 A zase jídlo a oddech

15 – 16 Gryf proplouvá davem příšer, další katy proti 3 a 4

16 – 17 Gryf se kombinuje se vším… chytání za končetiny, manipulace a nastrkávání

17 – 18 Opakování a rozšíření, vyzkoušíme si reálně boj s přesilou

19 – 22 Veselení se z přežití nadpolovičního campu

Pátek 11/7/2025  Zmije

9 – 10 Zmije a chapadla, manipulační techniky lepivky II., úder jako Zmije, středověký box a práce s lokty (box rukavice dodáme)

10 – 11Zbraně v kombinaci s volnou rukou, QUEN jako odraz čepele

11 -12 Dvě zbraně Godinho styl

12 – 13 Dvě zbraně a kombinace krátká dlouhá

13 – 15 Obědová pauza, kříšení instruktorů

15 – 16 Zmije jde na krále, vražedně tiché dýky (kam s hlídkou)

16 – 17 Dvě zbraně Grassi styl

17 – 18 Techniky na přání shromážděné od vás, nebo Zmije dál Japonsko např.

18 – 20 Sebe údržba večeře co vám zbylo

20 -21 Panelová diskuze: Bojuj jako zaklínači proč co a jak

Sobota 12/7/2025 Medvěd

9 – 10 Jak to dělaj Medvědi (základy zápasu, kladiva)

10 – 11 Vyveď ho z rovnováhy a pak ho doraž

11 – 12 A když už z dálky tak silou a před tím na zadní (otevření unterstich, velké seky, prell)

12 – 13 Z dálky a blízka, přechody na půlmeč a jeho využití

13 – 15 Jedy a stolování, krátká regenerace (obědová pauza)

15 – 16 I medvěd se musí umět vymanit, řešení držení, údery loktem, pokračování halfsword

16 – 17 Meč je pomůcka pro zápas, práce na těsno, hrot, příčka, hlavice

17 – 18 Zblízka a brutálně, kolena, trhání hlav… Co se nevešlo… tajné seky (glutz) odpovědi

18 – 20 Velká hygiena a případně kostýmování

20 – X Ukončení campu, večeře a ochutnávka druhé várky medoviny

Kostým je dobrovolný, pokud nemáte a chcete… něco tu najdeme.

Maximum technik HEMA real, něco málo japonské kengido a Shinkage-ryu seiho, perská a indická šavle (gatka), aikido, Korea…

Na přání jakékoliv změny, obecně vyhrazeny změny pro nápady a okamžitou zábavu.

Myslete si mimo soboty večer i na jídlo.