Program campu šest škol zaklínačů 2025
Pondělí 7/7/2025 Vlk
9 – 10 Seznámíme se, pády, pády se zbraní v ruce, držení meče, nohy především šikmé kroky
10 – 11 Vlk uhýbá útoku shora obratem, úniky stranou s zornahaw, jako odražením se od útoku, odražení útoku krumpem a obnova sekem
11 – 12 Obnovy útoku, chození do V a Umbschlag nejčastěji obsekávání, taky zucken, ablaufen
12 – 13 Otočka není pirueta, ale funguje. Vlčí obskakování pokračuje, polomený krok a dva útoky ze strany
13 – 15 Naprásknout a zdechnout
15 – 16 Než to sedne po jídle, trochu magie, AARD zapojíme obě ruce, pak meč v pravici a pokračování magie vrháním ohně… asi (využití předmětů v boji)
16 – 17 Vlk chňape aneb snappen střihové seky a unterstichy. Zucken a střihy z vazby(moderna), zpevnění střihu po japonsku
17 – 18 Shrnutí dne opakování plus co se nevešlo a dotazy (připravte si je!)
18 -20 Napráskat a osprchovat
20 – 22 Besední večer s medovinou (ochutnávka) a případně hudební zábava
Úterý 8/7/2025 Mantichora, cesta na východ a zase zpátky
9 – 10 Lepivé ruce poprvé, odvalování se po soupeři a pokračování: máchání rukama, rozcvička v pravdě šavlová, seky, přetočené seky, body za roh
10 – 11 Cross cuting, jak seknout proti seku a nezlomit šavli, meč se mění v šavli aneb záludné máchy jdou i s long swordem
11 – 12 Body: schlussel, Ochs, Plug a nebo tak něco, přechody sek bod
12 – 13 Klepeta Mantichory (prostě krumpy z obou stran), Rossen v útoku a obraně
13 – 15 A zase jídlo a oddech
15 – 16 Katana a její příbuzné, a jak to souvisí se zaklínačským mečem
16 – 17 Kombinujeme, východ fúzuje se západem, malá kata nejen s katanou
17 – 18 Italka long tail, coda lunga e stretta, Mantichora jednoruč jako její ocas
18– 19 Co jste si přivezli, to si také sníte (sprchy a procházky)
19 – 23 Dračí hlídka volume I.
Středa 9/7/2025 Kočka
9 – 10 Mordýrna ve stylu Khaer Morhen? Ne pronásledujeme naši kočičí oběť aneb jak se pohybovat s mečem v terénu
10 – 11 Kočka duelový šerm při nepřítomnosti svědků, zákeřnosti, výzva, stringere
11 – 12 Růry, šlahnutí a hrátky, tedy předseky a předbody, případně riposty
12 – 13 Finty, práce v duelu se svědky (jen čepel, bez viditelných zákeřností) Jarnackův sek
13 -15 Oběť (vlastní zásoby jako vždy)
15 – 16 Magie se vrací, energie umí bolet, manipulace s fyzičnem, QUEN a další
16 – 17 Rozšíření stringere a výzev, trocha španělského šermu
17 – 18 Drobné kontaktní šermování a fyzické odpovědi na dotazy typu „a jak vypadá…?“
18 -19 Intenzívní údržba sebe sama
Cca 19 -23 Dračák druhá kapitola
Čtvrtek 10/7/2025 Gryf
9 – 10 Orientace v prostoru, skoky, kruhy od knižního Geralta ke Godinhovi a další HEMA
10 – 11 Totéž s mečem a Grassiho velké kroky pro louky a hřbitovy, Godinho pro chodby
11 – 12 Načasování a práce se soupeřem při přesile, dvě pojetí aktivní a protiútočné
12 – 13 Když soupeřů nerovno, Gryf s katou narovno (proti přesile), Shinkage-ryu
13 – 15 A zase jídlo a oddech
15 – 16 Gryf proplouvá davem příšer, další katy proti 3 a 4
16 – 17 Gryf se kombinuje se vším… chytání za končetiny, manipulace a nastrkávání
17 – 18 Opakování a rozšíření, vyzkoušíme si reálně boj s přesilou
19 – 22 Veselení se z přežití nadpolovičního campu
Pátek 11/7/2025 Zmije
9 – 10 Zmije a chapadla, manipulační techniky lepivky II., úder jako Zmije, středověký box a práce s lokty (box rukavice dodáme)
10 – 11Zbraně v kombinaci s volnou rukou, QUEN jako odraz čepele
11 -12 Dvě zbraně Godinho styl
12 – 13 Dvě zbraně a kombinace krátká dlouhá
13 – 15 Obědová pauza, kříšení instruktorů
15 – 16 Zmije jde na krále, vražedně tiché dýky (kam s hlídkou)
16 – 17 Dvě zbraně Grassi styl
17 – 18 Techniky na přání shromážděné od vás, nebo Zmije dál Japonsko např.
18 – 20 Sebe údržba večeře co vám zbylo
20 -21 Panelová diskuze: Bojuj jako zaklínači proč co a jak
Sobota 12/7/2025 Medvěd
9 – 10 Jak to dělaj Medvědi (základy zápasu, kladiva)
10 – 11 Vyveď ho z rovnováhy a pak ho doraž
11 – 12 A když už z dálky tak silou a před tím na zadní (otevření unterstich, velké seky, prell)
12 – 13 Z dálky a blízka, přechody na půlmeč a jeho využití
13 – 15 Jedy a stolování, krátká regenerace (obědová pauza)
15 – 16 I medvěd se musí umět vymanit, řešení držení, údery loktem, pokračování halfsword
16 – 17 Meč je pomůcka pro zápas, práce na těsno, hrot, příčka, hlavice
17 – 18 Zblízka a brutálně, kolena, trhání hlav… Co se nevešlo… tajné seky (glutz) odpovědi
18 – 20 Velká hygiena a případně kostýmování
20 – X Ukončení campu, večeře a ochutnávka druhé várky medoviny
Kostým je dobrovolný, pokud nemáte a chcete… něco tu najdeme.
Maximum technik HEMA real, něco málo japonské kengido a Shinkage-ryu seiho, perská a indická šavle (gatka), aikido, Korea…
Na přání jakékoliv změny, obecně vyhrazeny změny pro nápady a okamžitou zábavu.
Myslete si mimo soboty večer i na jídlo.