Strečink

Nemůžete si kloudně zavázat tkaničky u bot, ale velkým břichem to není?
Nebo máte často svalové zranění ze sportovních aktivit, které rádi provozujete?
Bolí Vás krční páteř z neustálého sezení u PC, bederní páteř z nošení těžkých břemen nebo z dlouhého stání?
Bolí Vás při zvýšeném stresu často hlava, přitom veškerá lékařská vyšetření nic neobjevila?
Máte občas trnutí či bolest nohy bez větší příčiny?

Za těmito potížemi může být skrytý i podceňovaný problém, a sice zkrácenost svalů.
A i když vás žádný tento problém netrápí a chcete si jen tak pro radost protáhnout své tělo a zbavit ho tak alespoň částečně stresu? Pak neváhejte a navštěvujte pravidelně hodiny strečinku pod vedením zkušeného instruktora (Petr Vlček).

Slovo strečink pochází z anglického slova Stretch. Jeho překlad vyjadřuje to, co se se svaly při strečinku opravdu děje – roztažení, napínání, natažení, rozpínání. Strečink je účinná metoda, která umí přirozeně a šetrně připravit svaly na zvýšenou zátěž (před sportovním výkonem) anebo také na docela obyčejné fungování našeho těla (ranní, či večerní protažení). Strečink opravdu není určen pouze pro sportovce, ale je vhodným a časově nenáročným cvičením pro každého, kdo si chce uchovat svůj pohybový aparát co nejdéle v dobrém stavu.